Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
Täysi versio: Epätietoinen
Paloforum > Palo- ja Pelastusalan keskustelut > Paloalaan liittyvät kyselyt
Pelastajaksi?
Olen läpäissyt Pelastusopiston lääkärintarkastuksen ja lihaskuntotestin. Nyt kuitenkin tuli sattumalta esiin, että olen varhaislapsuudessa kärsinyt astmasta. Siitä on aikaa jo yli 20 vuotta... Mitään viitteitä ei ollut testeissä...

Tiedustelenkin muilta, että tarkastetaanko sairaushistoriaa Pelastusopiston valintakokeen yhteydessä tai valintavaiheessa ja olisiko syytä ottaa yhteyttä testaajalaitokseen? Vai voinko olla huoletta...??
Vierailija
LAINAUS(Pelastajaksi? @ 18.02.2010 - 20.22) *
Olen läpäissyt Pelastusopiston lääkärintarkastuksen ja lihaskuntotestin. Nyt kuitenkin tuli sattumalta esiin, että olen varhaislapsuudessa kärsinyt astmasta. Siitä on aikaa jo yli 20 vuotta... Mitään viitteitä ei ollut testeissä...

Tiedustelenkin muilta, että tarkastetaanko sairaushistoriaa Pelastusopiston valintakokeen yhteydessä tai valintavaiheessa ja olisiko syytä ottaa yhteyttä testaajalaitokseen? Vai voinko olla huoletta...??

Ei niitä enää lääkärintarkastuksen jälkeen kukaan tarkista! Lääkäri on sut todennut kykeneväksi pelastajan ammattiin ja that's it smile.gif
Tämä on kevennetty versio sisällöstämme. Nähdäksesi täydellisen sisällön lisätiedoilla, kuvilla ym, ole hyväklikkaa tästä.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.