Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
Täysi versio: Savonlinnan VPK
Paloforum > Palo- ja Pelastusalan keskustelut > Paloalan internet sivustot
hapa67
www.savonlinnanvpk.fi
SilentSoul
No, hyvältähän tuo nyt näyttää, mutta kyllä jotain minulla pistää silmään..

Sekavuus
Ainakin Historia -sivulla tämä osa-alue nousee esiin. Historia on jaettu kahdelle sivulle, vaikka ihan hyvin koko historian olisi voinut laittaa yhdelle sivulle ja tehdä kappalejaon. Sahan Pekka -linkkiin voisi laittaa lisäkuvauksen mistä on kyse. Minä kuvittelin ensin kyseessä olevan jonkunlaisen aktiivisen palokuntalaisen (vaikka eipä sekään pahasti metsään mennyt), mutta linkin takaa paljastuikin hiukan erilainen "lopputulos".

Kuvagalleria
Aihealueita mukavasti, siitä plussa. Tosin kielioppi kannattaa tarkistaa, huono kielioppi heikentää aina imagoa jonkun verran, ainakin minun tapauksessani. "Meidän auto paraatissa" olisi siis "Meidän automme paraatissa". Vanhat kuvat-sivulla on eräskin kuva sammutusauton takakaapista ja kuvauksena vain "takatila". Lisäinfo olisi ihan jees, onko kyseessä mikä auto? Pelkkä "takatila" ei kerro paljoa, vaikka joku auton saattaisikin tunnistaa. Höyryruisku rannassa kirjoitetaan erikseen (viimeinen 'vanhat kuvat' -gallerian kuva).
Galleriaan pitää tutustua permmin myöhemmällä ajalla, mutta ihan hyvältähän tuo vaikuttaa.

Kalusto
MB 1113 -71 ja sen alla pieni kuva jota ei edes saa suurennettua. Jälleen kerran, lisäinfot olisivat enemmän kuin paikallaan. Ja voisi vaikkapa laittaa tuon otsikon vaikkapa malliin "MB 1113, vm. 1971" koska minä ainakin hetken mietin että mikäs ihme mallimerkintä tässä oikein onkaan nyt kyseessä. Tosin, heräsi itsekin semmoinen tunti sitten joten vikaa saattaa olla tässäkin päässä enemmän taikka vähemmän.

Linkit-sivulla "palokalustoyhdistys" kirjoitetaan yhteen.

Yhteystiedot
Lomake on ihmeellinen. Sivut ovat täysin suomeksi, mutta lomake on sekä suomeksi että englanniksi. Eivät ne britit taikka jenkit varmaankaan osaa täyttää ko. lomaketta jos eivät tiedä, minkä firman kanssa ollaan tekemisissä taikka mitä he suostuvat tekemään.
Niin, ja etusivulla voisi ihan täsmentää että "hätätilanteissa soita aina 112", ja sitten vasta alkaa luettelemaan näitä talkootöitä. Idiootteja löytyy, jotka voivat aina soittaa suoraan teille että "Talo palaa, tulkaa auttamaan". Mutta muuten hyvinkin selkeästi esille tuotu tarjonta.

..Kyllä muuten nauratti tuo etusivun "höyryruisku Savonlinnaan" -uutinen, joko ne ovat siellä saaneet peräti höyryruiskun käyttöönsä... laugh.gif

Mutta loppukaneettina: perusta on vahva ja sille on hyvä rakentaa tulevaisuudessa monipuolisesti tietoa tarjoava sivusto.
SilentSkaala: 7,5. Kahdeksaankin olisi ollut vahvat mahdollisuudet. Hyvä siitä pojat vielä tulee. good.gif
Tämä on kevennetty versio sisällöstämme. Nähdäksesi täydellisen sisällön lisätiedoilla, kuvilla ym, ole hyväklikkaa tästä.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.