Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
Täysi versio: HPL: kesäleiri 2005
Paloforum > Palo- ja Pelastusalan keskustelut > Koulutus > Nuoriso-Osaston Harjoitukset
minävaan
Elikkäs nyt, kun saatiin tuo talvileiri suoritettua, niin ruvetaankin sitten kyselemään, että ketkä meinaa sitten lähteä HPL:n kesäleirille Tarukselle?? Ja, jos nyt vielä kysytään, että mitä meinaatte tuolla ko. leirillä tehdä??
jonne88
jaa-a kaipa sitä pitää lähtee taas kesäl tarukselle... no mitä siel nyt yleens tehää hengataan kavereiden kaa ja disko iltoina biletetään biggrin.gif cool.gif ja pitäis toi PK3 suorittaa..biggrin.gif
Ron^
LAINAUS(jonne88 @ 07.03.2005 - 15.37)
jaa-a kaipa sitä pitää lähtee taas kesäl tarukselle... no mitä siel nyt yleens tehää hengataan kavereiden kaa ja disko iltoina biletetään biggrin.gif cool.gif ja pitäis toi PK3 suorittaa..biggrin.gif

jonne88 taitaa olla UPL:n alueelta? Et taida kuitenkaan HPL:n leirille olla tulossa vai? Mutta tervetuloa jos kuitenkin olet tulossa smile.gif

Totta kai sitä pitää lähteä, katsotaan jos sitä pääsisi lähtemään jo talkooleirillekin.
Kai siihen perään pitää katsastaa myös tuo HELPEn ja UPL:n leirikin.

Mitä sitä sitten leirillä tekisi niin on taas vielä hieman avoinna..
minävaan
niin joo, tietenkin oon myös itse lähdössä.. laugh.gif ja toivottavasti pääsen lähtemään jo rakennusleirille..vielä en kyllä ihan 100% tiedä, että mitä leirillä teen..
FinBrand
Olen fifty fifty tilanteessa. Edelleenkään en leirille lähde ellen ST:lle pääse. Turha edes kenenkään koittaa mua lähtemään ellen piäse. Tosin enköhän mää pääse kun VPK tai kaupunki sen maksaa, ei oikeen muita kiihottavia kursseja enään ole käymättä. Joskus voisin pumppukurssin käydä, mutta se sitten ST:n jälkeen. happy.gif
nass-
Lähden, kai. Smtk tai kouluttajana, katsellaan nyt miten homma etenee.

Toisaalta, kuka nyt miut millekään kurssille tahtoisi kouluttamaan wink.gif
SF3YLO
Tuskin kerkee, taitaa sen verran painaa työt päälle. Mutta jos ei töitä saakaan, niin sitten tottakai.. Kattellaan myöhemmin biggrin.gif tongue.gif
FinBrand
Mistäs ne meinaa sen vähintää viisi autoa vuokrata kun kerta kurssille otetaan vähintään 25 ihmistä? Opistolta? Ei taida VPK:sta saada niin paljoa autoja...
Boogy
Kyllä lähden leirille, mikäli nykyiset suunnitelmat eivät paljon muutu. Ja vähän jokapaikan höylänä taidan leirillä olla.

FinBrand: Mistä tuollainen luku kuin 25? Itselläni ei ole ainakaan tiedossa vielä se paljonko kurssille otetaan. Ja oletan että minulla se tieto olisi, jos osallistujien määrä olisi määritelty jo.

Minävaan: Minäpä tiedänkin mitä sinä teet leirillä, joko itse tiedät? biggrin.gif
minävaan
LAINAUS(Boogy @ 11.03.2005 - 14.56)
Minävaan: Minäpä tiedänkin mitä sinä teet leirillä, joko itse tiedät? biggrin.gif

Itse asiassa joo, kyllähän mä nyt jo tiedän noin 99% varmuudella.. laugh.gif
FinBrand
LAINAUS(Boogy @ 11.03.2005 - 14.56)
Kyllä lähden leirille, mikäli nykyiset suunnitelmat eivät paljon muutu. Ja vähän jokapaikan höylänä taidan leirillä olla.

FinBrand: Mistä tuollainen luku kuin 25? Itselläni ei ole ainakaan tiedossa vielä se paljonko kurssille otetaan. Ja oletan että minulla se tieto olisi, jos osallistujien määrä olisi määritelty jo.

Eräs ihminen sanoi että ihmisiä mahtuisi kurssille ainakin 25 henkilöä.
spiritus fortis
Katsokaapa kurssit:

http://www.phnet.fi/public/palokuntanuoret/alueleiri.htm

Eli kuinka niin siellä olis Smtk? Me olla kuultu mitään...
minävaan
LAINAUS(spiritus fortis @ 12.03.2005 - 13.53)
Katsokaapa kurssit:

http://www.phnet.fi/public/palokuntanuoret/alueleiri.htm

Eli kuinka niin siellä olis Smtk? Me olla kuultu mitään...

nyt oli kyse Hämeen pelastusliiton leiristä EI Päijät-Hämeen alueen omasta leiristä... huh.gif
spiritus fortis
Ai sori, niin tietenkin...

Me ei silti olla kuultu mitään/ ole tullut kirjettä. Onko tuosta leiristä mitään linkkiä, HPL:n sivut kun ei vielä toimi?
minävaan
LAINAUS(spiritus fortis @ 12.03.2005 - 18.55)
Me ei silti olla kuultu mitään/ ole tullut kirjettä. Onko tuosta leiristä mitään linkkiä, HPL:n sivut kun ei vielä toimi?

eipä siitä taida olla mitään linkkiä, mutta eiköhän ne leirikirjeet tän kuun lopulla tule.. smile.gif
FinBrand
Kyllä ne leirikirjeet tulevat tässä tämän kuun tai ensi kuun aikana... Älä pelkää kyllä ne tulevat ajoissa. happy.gif
niiskuneiti
tuliskohan sitä? no tottakai! Homma on himpun verran auki vielä, mutta eiköhän sieltä jotain puuhasteltavaa löydy smile.gif
Tämä on kevennetty versio sisällöstämme. Nähdäksesi täydellisen sisällön lisätiedoilla, kuvilla ym, ole hyväklikkaa tästä.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.