Siirry sisältöön

- - - - -

mahdollinen ikäraja?

3 vastausta tähän aiheeseen

#1 **mialeksi**

• Vierailija

Lisätty 12 lokakuu 2009 - 18:35

Tervehdys.

Olen harkinnut seuraaviin pääsykokeisiin valmistautumista, mutta kysyisin asiasta tietäviltä että onko jotain ikärajaa pelastajan tutkintoon. Olen itse 33 vuotias, mutta kovakuntoinen kiitos 25 vuoden jalkapalloiluharrastuksen. Muuten tuntuisi saavan ihan hyvät pisteet, mutta tuosta ikärajasta en ole löytänyt tietoa.

#2 Kuljettaja

Vanhempi Jäsen

• jäsen
  • PipPipPip
  • 550 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Länsi-Uusimaa

Lisätty 20 lokakuu 2009 - 01:00

LAINAUS(mialeksi @ 12.10.2009 - 18.35) <{POST_SNAPBACK}>
Tervehdys.

Olen harkinnut seuraaviin pääsykokeisiin valmistautumista, mutta kysyisin asiasta tietäviltä että onko jotain ikärajaa pelastajan tutkintoon. Olen itse 33 vuotias, mutta kovakuntoinen kiitos 25 vuoden jalkapalloiluharrastuksen. Muuten tuntuisi saavan ihan hyvät pisteet, mutta tuosta ikärajasta en ole löytänyt tietoa.

Ikärajasta ei löydy tietoa koska sitä ei ainakaan toistaiseksi ei ole. Monet hakijat ovat 30+. Jos motivaatio on kohdallaan, niin mikä ettei.

#3 **Opisto käyty**

• Vierailija

Lisätty 20 lokakuu 2009 - 09:37

Kuopion pelastusopistoon ei ole yläikärajaa.

Helsingin pelastuskoulun pääsyvaatimukset täyttää henkilö joka on hakuhetkellä täyttänyt 18 vuotta mutta ei 34 ikävuotta (www.hel.fi/pel). Ikäsi riittää siis vielä Helsingin kouluun myös. Pekossa seuraavan kurssin eli pelastajakurssi 35 haku alkaa tammikuussa 2010 ja kurssi alkaa syyskuussa 2010 (www.hel.fi/pel).

Tsemiä hakuun!

#4 Try

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 4 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Länsi-Uusimaa

Lisätty 21 lokakuu 2009 - 10:39

Olen vuonna -77 syntynyt ja olen menossa nyt marraskuussa pääsykokeisiin... Et ei se oo iästä kiinni, vaan päästä...

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää