Siirry sisältöön

- - - - -

Missä teitä tapaa?

3 vastausta tähän aiheeseen

#1 Dimples

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 1 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 12 elokuu 2009 - 13:23

Moi wink.gif

Missä ihmeessä teitä ihania palomiehiä tapaa?? Itse kun en baareissa viihdy, lähinnä vaan jumpissa tulee kulutettua aikaa...

Ihana nainen vm80

#2 ViKiNGi

[Orja]

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 416 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 14 elokuu 2009 - 09:27

LAINAUS(Dimples @ 12.08.2009 - 14.23) <{POST_SNAPBACK}>
Moi wink.gif

Missä ihmeessä teitä ihania palomiehiä tapaa?? Itse kun en baareissa viihdy, lähinnä vaan jumpissa tulee kulutettua aikaa...

Ihana nainen vm80

Paloasemalla cool.gif

#3 Hörökorva

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 203 viestiä

Lisätty 14 elokuu 2009 - 13:36

Jos itse viihdyt jumpalla,niin kannattaa sitten katsoa siihen sermin toisellepuollelle eli siis kuntosaliin.
Se on yksi hyvä paikka suorittaa bongauksia ja varsinkin kannattaa vilkuilla niitä jotka ei ole aivan jääkaappi - pakastin yhdistelmän kokoisia,toinen hyvä paikka on kamppailulajien parista.Uimahalleja ja sukellusporukoita unohtamatta.
Valitettavasti yleistuntomerkkejä on vaikea antaa,mutta jäntevä ruumiinrakenne,siilitukka/kalju, keskipituus siellä 183cm hujakoilla, yhdistettynä iloiseen pilkkeeseen silmäkulmassa ja hyvään huumorintajuun on jo jonkinlaisia merkkejä.

Viestiä muokkasi Hörökorva, 14 elokuu 2009 - 13:40

#4 Sedaatio

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 336 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 24 elokuu 2009 - 10:38

QUOTE (Dimples @ 12.08.2009 - 14.23) <{POST_SNAPBACK}>
Moi wink.gif

Ihana nainen vm80

Oleellista on ensinnäkin mitä neiti tarkoittaa palomiehellä. Tällä palstalla esim. ammattipalomiehiä on murto-osa rekisteröityneistä. Myös ikähaarukka taitaa alkaa tuolta hikisesti 10v yläpuolelta smile.gif

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää