Keikkakoodit
Aloittaja: SeTTi, heinä 18 2009 16:48
4 vastausta tähän aiheeseen
#2 **Etsivä löytää...**
Lisätty 19 heinäkuu 2009 - 02:41
LAINAUS(SeTTi @ 18.07.2009 - 16.48) <{POST_SNAPBACK}>
Nykysin tulee tekstarina osoite ja koodi esim osoite;;;231A tai (osoite)581;;;401
Mistä/keltä löytyis informaatiota nuista koodeista?
Mistä/keltä löytyis informaatiota nuista koodeista?
Oikeilla hakusanoilla kun sattuu etsimään, niin löytyihän ne netistä...
http://www.intermin.fi/pelastus/images.nsf...Okkolin2008.pdf
Jokatapauksessa paloasemallasi on varmasti tehtävälista ainakin
autoissa... Ulkoa on turha opetella mitään, yleisimmät kyllä oppii
muistamaan ja loput ehtii kessu katsoa autossa matkalla kohteeseen.
Lisätty 21 heinäkuu 2009 - 18:13
LAINAUS(KMT @ 21.07.2009 - 17.48) <{POST_SNAPBACK}>
Siinä tietysti pieni riski, että asemalle unohtuu juuri siinä tehtävässä tarvittava joku vene, mönkijä tms.
Sen vuoksi SeTTi-nimimerkin toimialueella hätäkeskus lähettää Virve-radioihin ja ajoneuvojen GSM-puhelimiin pidemmät viestit, missä mm. hälytetyt yksiköt. On lueteltu vesitehtävissä tarvittavat veneet muistin vuoksi. Jos palokunta itse ei osaisi ajatella...
Lisätty 22 heinäkuu 2009 - 19:19
LAINAUS(#410 @ 21.07.2009 - 18.13) <{POST_SNAPBACK}>
LAINAUS(KMT @ 21.07.2009 - 17.48) <{POST_SNAPBACK}>
Siinä tietysti pieni riski, että asemalle unohtuu juuri siinä tehtävässä tarvittava joku vene, mönkijä tms.
Sen vuoksi SeTTi-nimimerkin toimialueella hätäkeskus lähettää Virve-radioihin ja ajoneuvojen GSM-puhelimiin pidemmät viestit, missä mm. hälytetyt yksiköt. On lueteltu vesitehtävissä tarvittavat veneet muistin vuoksi. Jos palokunta itse ei osaisi ajatella...
En kyllä muista minä omalta osalta että olisi väärällä kalustolla liikenteeseen lähdetty. Kyllähän nyt yleensä viestissä osoitteesta selviää jo paljon, jos esim. osoitteena on saaren nimi niin turha on lähteä autolla sinne
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen