Sattui tuossa jokin aika sitten tapaturma kotona. Häke-puhelun jälkeen kyyti tuli onneksi todella nopeasti, herätteli, kääri pakettiin ja piti asiaankuuluvasti hyvää huolta koko matkan sairaalaan. Olin itse sen verran hyvin kolauttanut pääni ja kivuissa, että kovin tarkkoja muistikuvia auttajista ei jäänyt. Ja koska missään hommissa ei saa liikaa positiivista palautetta, niin kysymys kuuluukin, että saanko jostain selville mistä kyseinen lanssi tuli paikalle? Kertovatko sairaalasta mikä yksikkö minut sinne kyyditsi, vai pitäisikö aloittaa kyseleminen jostain muualta? Tietäisi edes mille asemalle voisin käydä jättämässä kiitokset.
Kuka pelasti?
Aloittaja: **Pelastettu piruparka**, kesä 09 2009 01:12
2 vastausta tähän aiheeseen
#2 **robbe**
Lisätty 09 kesäkuu 2009 - 18:47
LAINAUS(Pelastettu piruparka @ 09.06.2009 - 1.12) <{POST_SNAPBACK}>
Sattui tuossa jokin aika sitten tapaturma kotona. Häke-puhelun jälkeen kyyti tuli onneksi todella nopeasti, herätteli, kääri pakettiin ja piti asiaankuuluvasti hyvää huolta koko matkan sairaalaan. Olin itse sen verran hyvin kolauttanut pääni ja kivuissa, että kovin tarkkoja muistikuvia auttajista ei jäänyt. Ja koska missään hommissa ei saa liikaa positiivista palautetta, niin kysymys kuuluukin, että saanko jostain selville mistä kyseinen lanssi tuli paikalle? Kertovatko sairaalasta mikä yksikkö minut sinne kyyditsi, vai pitäisikö aloittaa kyseleminen jostain muualta? Tietäisi edes mille asemalle voisin käydä jättämässä kiitokset.
Sairaalasta löytyy potilastiedoistasi kuljettaneen yksikön tunnus ja ovat velvollisia kertomaan sen sinulle.
Lisätty 09 kesäkuu 2009 - 21:00
Toinen keino ja ehkäpä parempikin on ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan suoraan ja esittää asiansa.
Yksikkö löytyy ja siinä töissä olleet myös.
Jos et tiedä palveluntarjoajaa, niin kerroppa tapahtumapaikkakunta täällä, niin palveluntarjoaja todennäköisesti löytyy.
Yksikkö löytyy ja siinä töissä olleet myös.
Jos et tiedä palveluntarjoajaa, niin kerroppa tapahtumapaikkakunta täällä, niin palveluntarjoaja todennäköisesti löytyy.
"riemuiten kuljin kuin kuningas mä oisin
maantiellä herra oon..."
maantiellä herra oon..."
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen