Ja jos passissa ei ole vaikean kohtauksen hoitoa ja jos onkin tosiaan niin,etten itse pysty jotain asiaa sanomaan niin eikö olisi hyvä olla passi täytettynä vaikeankohtauksen ensiapukohtakin jos oma lääkitys ei toimi.Passin pitäisi olla potilaan tuki ja turva,mutta onko siitä apua millään tasolla jos ei ole mitään merkintää vaikeankohtauksen hoidosta.Itselläni on ollut vaikeita kohtauksia,joissa en ole edes itse saanut soitettua ambulanssia,vaikka ehkä olisi pitänyt kun kohtausten kesto on ollut 80-90tuntia.
Haluaisinkin kysyä nyt teiltä alan ammattilaisilta,että miten näette asian siis,että tulisiko vaikeankohtauksen hoitoa kohtaa täyttää mitenkään tai antaa mitään vinkkiä neurologin suunnasta mitä tehdä.Esim,että pitääkö laittaa tippaan tai jotain muuta....Olen nyt aika kauhuissani,koska nyt minulla on tehoava estolääkitys joka on jäämässä kesälle pois ja silloin on vaikeat ajat edessä minulla migreenin suhteen.Sitä varten tässä mietin mielipiteitänne asian suhteen,että voinko olla huoletta ilman,että tuota kyseistä passin kohtaa täytetään vai pitääkö se ehdottomasti olla täytettynä lääkityksen ja omien tietojen lisäksi.Tuleva kesä on mun migreenini kannalta paha ja se pelottaa,että miten toimia jos tulee pahoja kohtauksia,joita varmasti tulee kun oma lääke ei koskaan niihin.Kesä on pahinta aikaa,viime kesänä pahoja ja vaikeita kohtauksia oli viitisen,joista yhden aikana ambulanssi kutsuttiin katsomaan minua.
Olisin erittäin kiitollinen jos saisin mielipiteitänne asiasta tai vinkkei miten toimia asiassa.Haluan tietää,että pitäisikö teidän mielestänne kyseinen kohta
täyttää.Kiitos jo etukäteen.