ARVOISAT PELASTUSTOIMEN EDUSTAJAT
OULU-KOILLISMAAN PELASTUSLAITOS TARJOAA MAHDOLLISUUDEN EDULLI-SEEN LOMAILUUN RUKAN MATKAILUKESKUKSESSA KEVÄÄLLÄ 2009
Haluatko olla mukana osana tunturialueen pelastustoimintaa? ja vahvis-taa omaa osaamistasi pelastustoimen eri sektoreilla haasteellisessa ympä-ristössä.
Kerää porukka työpaikaltasi tai harrastuksen parista ja ilmoittaudu mu-kaan Rukalle Kuusamoon.
Tarjoamme majoituksen pelastustoimen henkilöille enintään 7 vuoro-kaudeksi lomahuoneistossa tai – huvilassa 14.2 – 18.4.2009 (viikot 8-16). Vastineeksi henkilöt osallistuvat pelastustoimintaan osana Kuusa-mon VPK:n Rukan paloaseman yksikköä. Tehdyiltä työtunneilta hälytys-ten aikana maksamme aluesopimuksen mukaisen korvauksen. Henkilöis-tä kaksi täytyy olla 15 min. lähtövalmiudessa ja kaksi 60 min. lähtöval-miudessa.
Henkilöstön kelpoisuusvaatimukset ovat:
- sammutusmiehen pätevyys tai pelastusalan miehistötutkinto tai vas-taava koulutus, sisältäen savusukelluskelpoisuuden (oman työnanta-jan todistus),
- BC – ajokortti,
- ensivaste- tai vastaava koulutus ja
- hyvä moottorikelkan käsittelytaito.
Ilmoittautumiset ja lisätiedot 31.1.2009 mennessä
palomestari Kimmo Määttä puh: 044 703 8921
e-mail: kimmo.määttä@ouka.fi
palopäällikkö Heikki Levón puh: 044 703 8901
e-mail: heikki.levon@ouka.fi
Lisätietoa Kuusamosta ja Rukan hiihtokeskuksesta internetistä osoittees-ta www.kuusamo.fi ja www.ruka.fi.
Rukalle kevääksi 2009 sopimuspalokuntalaiseksi
Aloittaja: **marko hottinen**, tammi 05 2009 11:56
4 vastausta tähän aiheeseen
Lisätty 27 helmikuu 2009 - 22:46
Mahtoiko Oulu - Koilismaa saada pelastavat enkelinsä vai onko palokuntaharrastukselle löydetty ensimmäinen virstanpylväs. Itseäni hieman ihmetytti ilmoitusta lukiessani se, että onko jollakulla halua ja innostusta uhrata yksi harvoista lomaviikoistaan olemalla vieraassa paikassa varalla olossa. Itse olen mieltänyt VPK harrastuksen haluksi auttaa ihmisiä omalla kotokulmalla ja näinhän suurin osa VPK:sta on alunperin saaneet alkunsakin.
Mahtaako kellään olla tietoa, miten ilmoitus on tuottanut tulosta. Onko halukkaita osallistujia ilmoittautunut? Ja onko homma toiminut halutulla lailla?
Mahtaako kellään olla tietoa, miten ilmoitus on tuottanut tulosta. Onko halukkaita osallistujia ilmoittautunut? Ja onko homma toiminut halutulla lailla?
Lisätty 02 maaliskuu 2009 - 11:25
en tiedä tästä vuodesta mutta aijemminhan tuo on ollut suosittu juttu. saahan siinä kohtuullisen edun lomalleen. toki tulee vään selvempi loma, mutta sehän on vain piriste normi palokuntalaiselle 
sen mitä itse olen joidenkin jotka ovat rukalla olleet tuossa mukana niin ovat kehuneet tuota.
sen mitä itse olen joidenkin jotka ovat rukalla olleet tuossa mukana niin ovat kehuneet tuota.
Alan miehille ei vittuilla...
Lisätty 04 maaliskuu 2009 - 10:47
Soveltuu parhaiten juurikin täysin harrastelija vpk:laiselle.
Minuakin tuonne on kyselty jo kahtena talvena, mutta en ole vielä suostunut.
Kun ajaa kyytivaunua, opiskelee ja vielä kuuluu kahteenkin eri palokuntaan, niin ei halua lomalla kuunnella Virven piippausta.
Sitä kummasti lomaltaan haluaa vapautta, kun on muuten koko ajan kiinni jossakin.
Minuakin tuonne on kyselty jo kahtena talvena, mutta en ole vielä suostunut.
Kun ajaa kyytivaunua, opiskelee ja vielä kuuluu kahteenkin eri palokuntaan, niin ei halua lomalla kuunnella Virven piippausta.
Sitä kummasti lomaltaan haluaa vapautta, kun on muuten koko ajan kiinni jossakin.
"riemuiten kuljin kuin kuningas mä oisin
maantiellä herra oon..."
maantiellä herra oon..."
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen