Siirry sisältöön

- - - - -

pipi

• Et voi vastata tähän aiheeseen
1 vastaus tähän aiheeseen

#1 kooma

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 14 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Siviili

Lisätty 30 kesäkuu 2008 - 21:36

Turussa alkaa kivasti toimii melkein kaikki yksiköt oli se sitten (vaikkasilmällä pienessämaistissa kirjoitettu
L4 kuka on on on pehmee ja se onkin osoitetettu/tai itse liittynyt korkea riskiseen tehtävään ja vaikeiseen ongelmaan...)On ukkoo tai akkaa tutkimassa ja lääkitsemässä, varsinkin sydänpotilaita. Muutamaan vuoteen on ollut potilaiden suhteen vain =2 ja läppä ja ymmärtäväinen keskustelu auttaa aina kai ! 191-19--------------, mutta on ohittelijoita, mutta kaiiki ovat olleet noviiseja jossain vaiheessa paitsi mä ja harri, nyt vasta olen taipunut nöyryyteen, vittu se kaivaa ja rakentaa.!!!!!!!!!!!!!!!!! Mikä on oikein ainakin itselleni. ja nöyryys on löytyny!

PS: toinen ainakin maistissa.

Viestiä muokkasi kooma, 30 kesäkuu 2008 - 21:50

#2 Hipsu

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 177 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Pirkanmaa

Lisätty 01 heinäkuu 2008 - 08:06

Niin.

Tuohon väen paljouteen, niin kyllä se joskus jossain menee vähän yli, että on ensivaste ja pari kyytivaunua hoitotöissä.
Mutta aina osu se riskinarviokaan nappiin.

Ja noviisiuuteen, kyllä se ohittelu vähenee kun uudella rupee kertyyn kokemusta ja osaamista.
Lisäksi tutustuminen muuhun tiimiin auttaa.

Tiedän itsekkin, että on vaikea olla potkimatta töissä asioita oikeeseen suuntaan, jos ei meinaa millään ruveta tapahtumaan.
Aina toki opiskelijalle ja uudelle pitäisi malttaa antaa aikaa ratkaista asia itse.
"riemuiten kuljin kuin kuningas mä oisin
maantiellä herra oon..."

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää