Olen kohta suorittamassa opisto-testi mahd.kesätyötä varteen. En löytänyt opiston sivuilta tiedot, mutta näitä numeroita olen kaivanut jostain esille:
Penkki: 45 kg, 25 krt, 60 sek.
Vatsa: 34 krt, 60 sek.
Leuanveto: 6 krt, 60 sek.
Kyykky: 45 kg, 23 krt, 60 sek.
Uinti: 200 m, 5 min
Cooper: 2800 m
Pystyykö joku vahvista/korjamaan tiedot?
Näyttä aika vaativalta, olen hiukan jo hikoilut päästäkseni savusukelluskuntoon. No, tässä on ehdin harjoitella viikon verran vielä (penkki + cooper).
Opisto-testi
Aloittaja: dvortex, maalis 11 2008 02:42
2 vastausta tähän aiheeseen
Lisätty 11 maaliskuu 2008 - 21:12
LAINAUS(dvortex @ 11.03.2008 - 2.42) <{POST_SNAPBACK}>
Olen kohta suorittamassa opisto-testi mahd.kesätyötä varteen. En löytänyt opiston sivuilta tiedot, mutta näitä numeroita olen kaivanut jostain esille:
Näyttä aika vaativalta, olen hiukan jo hikoilut päästäkseni savusukelluskuntoon. No, tässä on ehdin harjoitella viikon verran vielä (penkki + cooper).
Katsohan uudestaan! Kyllä ne vaatimukset sieltä löytyy. Vai näyttää aika vaativalta... Toivottavasti olet kokeillut että TUNTUUKO ne yhtä vaativilta. Jos aikaa on enää viikko, ota levon kannalta! Korkeintaan pientä "herkistelyä" pikkupainoilla, mutta sikatreenit ei enää lopputulokseen vaikuta ainakaan positiivisesti. Tsemppiä jokatapauksessa!
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen