Nyt kun näyttää vappunakin olevan suuria keikkoja jossa vapaaehtoisia tarvitaan paljon esim. Hangossa niin miten varmistatte, että miehiä on riittävästi?Miten vpk:t joissa ei ole varallaoloa normaalisti?
Miten varmistetatte lähtövalmiuden palokunnissanne esim. näin vappuna?
Aloittaja: **vierailija**, touko 01 2007 13:19
5 vastausta tähän aiheeseen
Lisätty 09 toukokuu 2007 - 16:02
LAINAUS(Redmarea @ 01.05.2007 - 14.15) <{POST_SNAPBACK}>
Luotetaan vaan että saadaan yksiköllinen porukkaa kokoon.
Kyllä joskus isompina pyhinä (joulu,juhannus,uusivuosi) sovitaan etukäteen ketkä tulevat.
Kyllä joskus isompina pyhinä (joulu,juhannus,uusivuosi) sovitaan etukäteen ketkä tulevat.
Me mennään aika pitkälle samalla kaavalla
Lisätty 09 toukokuu 2007 - 22:06
No arkisin ma-pe klo 7.00-17.00, työnantaja,työntekijä sekä yhdistys on tehnyt kirjallisen sopimuksen noin 4 henkilön kanssa että voivat lähteä työpaikaltaan työaikana joko ilman työnantajalta erikseen kysyttynä tai ei ja yhdistys maksaa ansiotyöstä tulleen palkanmenetyksen . Vuositasolla päivälähdöt ei meitä niin rasita että yhdistys siitä konkkaan menisi.
Mutta ei meillä sellaista mitään ``varallaoloa`` ole eikä sovita etukäteen kuka on nyt lähdössä. Vaan ne lähtevät ketkä kynnelle kykenevät, thats it eikä tule miehistön kanssa keskenään kinaa että ``mä olin viime vuonna oo sä nyt``
Mutta ei meillä sellaista mitään ``varallaoloa`` ole eikä sovita etukäteen kuka on nyt lähdössä. Vaan ne lähtevät ketkä kynnelle kykenevät, thats it eikä tule miehistön kanssa keskenään kinaa että ``mä olin viime vuonna oo sä nyt``
Viestiä muokkasi sykerö, 09 toukokuu 2007 - 22:08
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen