Siirry sisältöön

- - - - -

epäilevä

4 vastausta tähän aiheeseen

#1 **waltteri**

• Vierailija

Lisätty 14 tammikuu 2007 - 06:21

Sellasta,että vaan,et ikää on 35 ja olen hakemassa kuopioon elikkäs olenko jo liian vaari?fyysinen kunto kyllä kaikinpuolin ok ja omasta mielestä henkinen samoin!viimeset 10v sairaala hommia takana.Kiitos kaikille!

#2 öllöP

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 188 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 25 tammikuu 2007 - 13:57

LAINAUS(waltteri @ 14.01.2007 - 5.21) <{POST_SNAPBACK}>
Sellasta,että vaan,et ikää on 35 ja olen hakemassa kuopioon elikkäs olenko jo liian vaari?fyysinen kunto kyllä kaikinpuolin ok ja omasta mielestä henkinen samoin!viimeset 10v sairaala hommia takana.Kiitos kaikille!

Niin no, samojakaan hommia kannata painaa 40 vuotta, varsinkin jos tekis mieli välillä tehdä jotain muuta. Voihan tuon ajatella niinkin, että pelastajan hommia ehtii tekemään ehkä toista kymmentä vuotta, sitten saattavat tulla rajat vastaan. Ja sitten pitäis tehdä taas jotain muuta. Jos tällainen kiinnostaa, niin ehkä kannattaa ainakin kokeilla. Ei sitten jää kismittämään, olisko pitänyt tehdä jotain muuta. Jos tuntuu, että on tehnyt väärän valinnan, niin tuskin tuo reilu vuosi Pelastusopistolla hukkaan menee, ja jos vanhoihin hommiin pääsee, niin...

Olet kai myös selvitellyt, miten ikäisesi ja taustallasi varustettu henkilö saisi sitten uudella koulutuksella hommeleita? Mielipidettä voit varmaan kysyä Pelastusopiston henkilöiltä? Tai alueesi potentiaaleilta työnantajilta? Pääsyvaatimuksissa pelastusopistolle ei tainnut olla ikärajoitteita? Helsingin pelastuskoululle taitaa olla alle 30 vuotta?

Viestiä muokkasi öllöP, 25 tammikuu 2007 - 18:47

#3 **Opisto**

• Vierailija

Lisätty 25 tammikuu 2007 - 16:55

Onhan opistosta vasta valmistunut eläkkeelle jäänyt puolustusvoimien taistelulentäjä ja kuuleman mukaan hänkin olisi työllistynyt, joten ei muuta kuin yrittämään.

#4 nec

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 49 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Helsinki

Lisätty 26 tammikuu 2007 - 14:34

Kyllä ainakin mun käsityksen mukaan kaikille valmistuneille töitä löytyy, vaikkakin virkaa harvemmin. Varsinkin jos on valmis muuttamaan työn perässä tai kulkemaan pitemmän työmatkan, niin töitä löytyy.

#5 **Pelastaja-68**

• Vierailija

Lisätty 27 tammikuu 2007 - 18:20

LAINAUS(waltteri @ 14.01.2007 - 5.21) <{POST_SNAPBACK}>

Omasta päästä ja kunnosta se homma on kiinni, ei iästä. Joka pelastajakurssilla on vanhimmat kaverit 35-42 vuotiaita ja pärjäävät siinä missä 20-vuotiaat junioritkin. Ja työllistyvät vielä paremmin, työnantajat osaavat arvostaa elämänkokemusta ja jos on vielä alan työkokemusta (sairaala/vast) niin kyllä kelpaa. Itse vaihdoin alaa 17 vuoden jälkeen, päivääkään en ole katunut

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää