Siirry sisältöön

Pelastajakurssille hakeva!

2 vastausta tähän aiheeseen

#1 Kirby Morgan

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 1 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 27 syyskuu 2006 - 14:26

Ajattelin kysyä, olen opiskelemassa tällä hetkellä ensihoitajaksi. Valmistumisen jälkeen meinasin ehkä hakea pelastajakurssille niin saisinkohan minä vapautusta tai hyväksi lukuja pelastusopistossa ensihoidon opinnoista???? Vai pitääkö kaikki käydä alusta, eikös siellä ole ensihoidon opintoja???Jos joku tietää asiasta niin kerro minullekkin!

#2 pmsk

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 208 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 27 syyskuu 2006 - 17:14

LAINAUS(Kirby Morgan @ 27.09.2006 - 14.26) <{POST_SNAPBACK}>
Ajattelin kysyä, olen opiskelemassa tällä hetkellä ensihoitajaksi. Valmistumisen jälkeen meinasin ehkä hakea pelastajakurssille niin saisinkohan minä vapautusta tai hyväksi lukuja pelastusopistossa ensihoidon opinnoista???? Vai pitääkö kaikki käydä alusta, eikös siellä ole ensihoidon opintoja???Jos joku tietää asiasta niin kerro minullekkin!

Pelastusopiston kanta näihin oli ainakin meillä aika kriittinen. Jos oli jauhanut kyytiä perustasoisessa autossa, ei ollut toivoakaan vapautuksista. Meidän kurssilla sai yksi 4v hoitotason kyytiä ajanut joistakin aiheista vapautuksia, mutta kaikki käytännön harjoitukset oli käytävä. Eli tapauskohtaisesti opiston ensihoidon opettajat nämä asiat päättävät. Mitään yleistä sääntöä vapautuksista ei ole.

#3 **Peoking**

• Vierailija

Lisätty 27 syyskuu 2006 - 19:03

Juuri näin, ellet ole aivan kurko ensihoidon alalla(=valtakunnallisesti tunnettu kouluttaja ja pitkän työhistorian omaava ammattilainen) niin vapautuksia ei tipu. Joistain oppitunneista voi vapautuksen saada, mutta itse ainakin katsoin parhaaksi istua kaikki luennot läpi, kertaus ei ole koskaan pahasta ja aina voi oppia jotain uutta.Ja kaikki harjoitukset pitää käydä läpi.

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää