Siirry sisältöön

- - - - -

Vito

2 vastausta tähän aiheeseen

#1 **van Kaak**

• Vierailija

Lisätty 04 maaliskuu 2006 - 15:02

Olen kirjoitellut Vehoon vuonna 2002 seuraavaa:

"Super Vito
Olen hieman tuumaillut asioita ja päädyin seuraavanlaiseen konseptiin. Jos Vitoon olisi tarjolla; noin kolmen litran CDI, sporttihenkinen automaatti, ESP, hälytysajoon viritetty alusta ja neliveto. Niin tällöin Euroopan mittakaavassa tämä olisi houkutteleva vaihtoehto ensisijaisesti ”Rescue / Police” kategoriassa citymaastureiden, Volvo V70:n sekä joidenkin tila- ja pakettiautojen suhteen."

Nyt maaliskuussa 2006 mainostetaan Vito 4x4:ää.
4ETS+ESP
myös automaattina
noin 7 cm korkeampi
maavara edessä 150, takana 210

#2 dvortex

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 129 viestiä
  • Interests:KP-PELA & POH-PELA

• Pelastustoimialue:
    Pohjanmaa

Lisätty 08 maaliskuu 2006 - 16:26

Jokun takia Vito ja Transporter ovat aika yleisiä varsinkin seiskana. Käyttäisin itse miellumin viton kun joku volvo, enemmän tilaa.

#3 **Vierailija_Tarkkailija_***

• Vierailija

Lisätty 16 helmikuu 2007 - 22:26

LAINAUS(van Kaak @ 04.03.2006 - 14.02) <{POST_SNAPBACK}>
Olen kirjoitellut Vehoon vuonna 2002 seuraavaa:

"Super Vito
Olen hieman tuumaillut asioita ja päädyin seuraavanlaiseen konseptiin. Jos Vitoon olisi tarjolla; noin kolmen litran CDI, sporttihenkinen automaatti, ESP, hälytysajoon viritetty alusta ja neliveto. Niin tällöin Euroopan mittakaavassa tämä olisi houkutteleva vaihtoehto ensisijaisesti ”Rescue / Police” kategoriassa citymaastureiden, Volvo V70:n sekä joidenkin tila- ja pakettiautojen suhteen."

Nyt maaliskuussa 2006 mainostetaan Vito 4x4:ää.
4ETS+ESP
myös automaattina
noin 7 cm korkeampi
maavara edessä 150, takana 210

Tuollaisia, kohtuullisen siistejä, hevosenkengällä ja ledipaneelilla varustettuna näin tuossa eräänä päivänä Lommilan Vehossa.

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää