Olen kirjoitellut Vehoon vuonna 2002 seuraavaa:
"Super Vito
Olen hieman tuumaillut asioita ja päädyin seuraavanlaiseen konseptiin. Jos Vitoon olisi tarjolla; noin kolmen litran CDI, sporttihenkinen automaatti, ESP, hälytysajoon viritetty alusta ja neliveto. Niin tällöin Euroopan mittakaavassa tämä olisi houkutteleva vaihtoehto ensisijaisesti ”Rescue / Police” kategoriassa citymaastureiden, Volvo V70:n sekä joidenkin tila- ja pakettiautojen suhteen."
Nyt maaliskuussa 2006 mainostetaan Vito 4x4:ää.
4ETS+ESP
myös automaattina
noin 7 cm korkeampi
maavara edessä 150, takana 210
Vito
Aloittaja: **van Kaak**, maalis 04 2006 15:02
2 vastausta tähän aiheeseen
#3 **Vierailija_Tarkkailija_***
Lisätty 16 helmikuu 2007 - 22:26
LAINAUS(van Kaak @ 04.03.2006 - 14.02) <{POST_SNAPBACK}>
Olen kirjoitellut Vehoon vuonna 2002 seuraavaa:
"Super Vito
Olen hieman tuumaillut asioita ja päädyin seuraavanlaiseen konseptiin. Jos Vitoon olisi tarjolla; noin kolmen litran CDI, sporttihenkinen automaatti, ESP, hälytysajoon viritetty alusta ja neliveto. Niin tällöin Euroopan mittakaavassa tämä olisi houkutteleva vaihtoehto ensisijaisesti ”Rescue / Police” kategoriassa citymaastureiden, Volvo V70:n sekä joidenkin tila- ja pakettiautojen suhteen."
4ETS+ESP
myös automaattina
noin 7 cm korkeampi
"Super Vito
4ETS+ESP
myös automaattina
noin 7 cm korkeampi
Tuollaisia, kohtuullisen siistejä, hevosenkengällä ja ledipaneelilla varustettuna näin tuossa eräänä päivänä Lommilan Vehossa.
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen