Siirry sisältöön

Taito 2005

11 vastausta tähän aiheeseen

#1 pietikainen

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 76 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 08 heinäkuu 2005 - 19:32

Taas kerran haikeissa mielin poistuttiin Myllymäen kesäsiirtolan alueelta Sarcot huutaen.

Tässä threadissa nyt toivoisin Teiltä leirille osallistuneilta, jonkinlaista palautetta leiristä yleisesti, kursseista, toimihenkilöistä, järjestelyistä, jne. Sekä myöskin omat hyvät / huonot kokemukset tämän viikon ajalta.

Itse olin koulutuspuolella mukana, leirikurssin pääpiruna.
Omasta mielestäni kurssi meni hyvin, ottaen huomioon kaiken häröilyn ja suunnitelmanmuutokset.

Leirin kulusta ei itselläni ole muuta sanottavaa kuin, että turvallisuuspuolelle pitäisi saada lisää toimihenkilöitä mukaan.. Taas oli leiriläisiltä kadonnut rahaa teltasta, sekä kuulin itse myös eräästä poikaporukasta, jotka veivät pulloja muiden teltoista/teltta-alueilta. mad.gif

Muuten järjestelyissä oli selvästi nähty vaivaa, ja sen arvoinen leiristä loppujen lopuksi tulikin. Eli jäi hyvä maku suuhun tästä viikosta..

Eli kiitos kaikille, jotka olivat jollain tavalla osallistuneet leirin - Taito 2005 - järjestämiseen! happy.gif
Kotkan VPK
Vanhempi sammutusmies, Nuoriso-osaston vj.

#2 Cathy

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 29 viestiä
  • Interests:vpk

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 09 heinäkuu 2005 - 12:29

Hyvä leirihän tuo oli kaikista pikkuseikoista huolimatta!
Turvaa kyllä tarvisi lisää ja muutenkin.... No mutta kuitenkin itse viihdyin paremmin kun viimevuonna ja hauskaa oli vaikka välillä väsytti niin paljon että meinasi pystyyn nukahtaa!
*Kaikkea saa jos sitä todella haluaa*
*Palomies on erimies*
*Elämä on*

#3 Sepia

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 124 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 09 heinäkuu 2005 - 22:07

Juup!

Nyt kun täällä nollaan sitä tilannetta että ei olisi niin haikea mieli. Niin täytyy kyllä yhtyä Tonin sanoihin että yksi kaikkien aikojen parhaimmista leireistä on vietetty.

Vaikka minua ei tällä kertaa hirtettykään kiinni paareihin kolmella palovyöllä (whoot!) biggrin.gif
"Mä oon ihan kuumana Passeliin!!"

#4 savu

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 5 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Etelä-Karjala

Lisätty 10 heinäkuu 2005 - 00:36

...väsyttää! on ne leirit niin rankkoja! Lyhyet yöunet + helle = mie oon vieläkin ihan poikki! smile.gif Mutta muuten kaikki meni ihan hyvin. Ja meidän nuorillakin taisi olla ihan hauskaa, eli ei siihen muuta voi kommentoida kun että onnistunut leiri! smile.gif

#5 monika

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 153 viestiä
  • Interests:vpk

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 10 heinäkuu 2005 - 14:12

Kaiken kaikkiaan mukava leiri... Säät suosi koko viikon, mikä oli viime vuoden leiriin nähden yllätys tongue.gif

Itse olin leirikurssilla, tosin koulutuspuolella... Viikon jälkeen huomasi, kuinka paljon niistä lapsista todella oppii pitämään kaiken häröilyn ja häröpallojen lisäksi... Haikeilla mielin Myllymäestä lähdettiin... Ensi vuonna Rovaniemi...?!

Teltan paikka koko saman kohtalon kuin vuonna 2004.. Rinteessä, mistä valuimme yön aikana mitä ihmeellisímpiin asentoihin ja aamulla näky oli... jos ei muuta niin ainakin huvittava, kun kasa lapsia nukkuu yhdessä nurkassa toistensa päällä.... Toivotaan parempaa onnea vuodelle 2007... Mikäli paikkana on silloin myllymäki....
Palomies on erimies, kaikesta huolimatta...

#6 Jesse_

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 47 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 10 heinäkuu 2005 - 16:43

LAINAUS(Sepia @ 09.07.2005 - 22.07)
Juup!

Nyt kun täällä nollaan sitä tilannetta että ei olisi niin haikea mieli. Niin täytyy kyllä yhtyä Tonin sanoihin että yksi kaikkien aikojen parhaimmista leireistä on vietetty.

Vaikka minua ei tällä kertaa hirtettykään kiinni paareihin kolmella palovyöllä (whoot!) biggrin.gif

Itse olin paikalla valitettavasti vain keskiviikosta alkaen, mutta helvetin mukavaa leirillä oli, harmittelin jo perjantaina kun en koko viikkoa voinut paikalla olla. Toimistonpiruna olin ja siellä koitin hoitaa hommia yhdessä Taito-Sanomien toimittajan ja ohjelmistovastaavan kanssa, hyvinhän ne taisivat mennä, (vaikka tuo whootman siellä pyörikin, näätien kanssa wink.gif ) ja toivottavasti ne mun kuulutukset eivät ketään häirinneet wink.gif Ja toivon että kukaan ei suuttunut leirikaste-radasta, ainakaan kovin pahasti biggrin.gif

Mutta todellakin, olen Sepian kanssa samaa mieltä, että yksi parhaista leireistä jossa olen itse ollut!

Odotellaan sitä mahdollista ensi vuoden mustalaisleiriä. wink.gif
Kotkan VPK
NSm, NOS VJ.

#7 Ville

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 34 viestiä

Lisätty 11 heinäkuu 2005 - 12:12

Joo oli kyllä mukava leiri, kaiken kaikkiaan jäi hyvä maku suuhun, yhtä pientä kaatumista huolimatta.

Uudestaan sitten viimeistään 2007 ellei jo tule lähdettyä jänkhälle.

#8 mineah

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 19 viestiä
  • Interests:VPK, musiikki,

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 11 heinäkuu 2005 - 14:42

Taito 2005 sujui yleisesti hyvin. Ainakin minun mielestäni ja minun osaltani. Järjestelyjen puolesta ainakin varmaan yksi parhaimmista leireistä missä olen ollut. En ainakaan huomannut mitään suurempia mokia/ongelmia.

Oman teltan sisällä tapahtui kyllä kaikkea mahdollista ja siellä ei kaikki sujunut odotusten mukaan... Mutta silti jäi oikein hyvä maku suuhun! smile.gif Vähän jäi haikeet fiilikset sunnuntaina. Ja oikein positiiviset muistot tästäkin leiristä. Innolla seuraavia vaan odottamaan.

#9 TDK

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 1 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 15 heinäkuu 2005 - 22:12

Hyvinhän se leiri tälläkin kertaa meni, itse olin toista kertaa koulutuspuolella (PK1). Alkuleiristä oli vähän epäselvää ruokailujen kanssa, niin jouduttiin hiukan muuttamaan aikatauluja, mutta siitäkin selvittiin. Ohjelmapuoli oli mielestäni aikaisempia vuosia monipuolisempi, mikä oli iso plussa. Ja mitään isompia järjestyshäiriöitäkään ei tainnut olla. Kokonaisuudessaan onnistunut leiri.

#10 heeva

Nuorempi jäsen

• Jäsen
  • Pip
  • 21 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 22 heinäkuu 2005 - 13:56

hilkutti kun oli hyvä leiri. lehteä tein vaikka miten myöhään, vikana iltana johonki neljää asti.. vaan ei se mitään, kun hauskaa kerran oli ja mukavia ihmisiä pyöri ympärillä. whoot cool.gif
Kala kuivalla maalla, kummallista.

#11 **Heidi**

• Vierailija

Lisätty 01 elokuu 2005 - 16:53

LAINAUS
Leirin kulusta ei itselläni ole muuta sanottavaa kuin, että turvallisuuspuolelle pitäisi saada lisää toimihenkilöitä mukaan.. Taas oli leiriläisiltä kadonnut rahaa teltasta, sekä kuulin itse myös eräästä poikaporukasta, jotka veivät pulloja muiden teltoista/teltta-alueilta.
Meidän nuoret ne myös valitti samaa, että juomapulloja vietiin teltoista ja koulutuskatoksista sad.gif

Mutta mahtava leiri oli, kiitos kaikille! Ensimmäistä kertaa itsekin olin mukana koulutuspuolella (Kipinäkurssi biggrin.gif), mikä oli uusi kokemus. Sekin sujui kuitenkin mahtavasti, kiitos kurssimme muiden kouluttajien tuen. Erityskiitos tietenkin kuuluu mahtavalle kurssinjohtajallemme Ressille tongue.gif Pitää vielä kehua sen verran, että huolimatta uudesta kurssista kaikki meni liiankin hyvin biggrin.gif

#12 pietikainen

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 76 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Kymenlaakso

Lisätty 28 syyskuu 2005 - 23:46

LAINAUS(Heidi @ 01.08.2005 - 16.53)
Meidän nuoret ne myös valitti samaa, että juomapulloja vietiin teltoista ja koulutuskatoksista sad.gif

Moi!

Tämäkin asia saa syynsä siitä, että leirin kanttiinista oli luvattu karkkiremmi(?)jokaisesta pullosta, mikä palautettiin.

Onko järjestely mielestänne tarpeeksi "käyttäjäystävällinen"?
Näin kärjistäen; Onko alueen siisteys nuoren terveyden edellä?
Alueelta kuitenkin lähti muutama terveyskeskukseen?

Tosin tällaisella järjestelyllä saadaan alueella olevat pullot ja roskien määrä minimoitua. ( En kuitenkaan sano, että alueella oli kovinkaan roskaista viikon jälkeen. ^^ )
Kotkan VPK
Vanhempi sammutusmies, Nuoriso-osaston vj.

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää