Tuli tuossa ihmeteltyä et, kun kuulin että kurssille otetaan 15 vuotiaita mukaan niin onko asia se? Pyytäisin joltain asian tuntijalta tietoa, että päättääkö palokunnaat itse siitä minkä ikäisiä he laittavat kyseiselle kurssille.
en ole perillä asiassa niin haluaisin tarkennusta..
Taito kesäleirin STK kurssi
Aloittaja: **nimetön**, touko 26 2005 20:19
9 vastausta tähän aiheeseen
#6 **Taito2005 Leiri P1**
Lisätty 31 toukokuu 2005 - 07:49
Huomenta
Ainakaan Kaakkois-Suomen Pelastusalanliiton TAITO2005 kesäleirillä järjestettävälle sammutustyönkurssille EI pääse alle 16vuotiaat. Muutoinkin kurssilla noudatetaan työturvallisuuslakeja ja muitakin tarvittavia ohjeita ja määräyksiä.
Asia on kyllä tiedossa ainakin KASPELIn alueen palokunnilla.
Terveisin
Toni Alatalo
TAITO2005
Leiripäällikkö
Ainakaan Kaakkois-Suomen Pelastusalanliiton TAITO2005 kesäleirillä järjestettävälle sammutustyönkurssille EI pääse alle 16vuotiaat. Muutoinkin kurssilla noudatetaan työturvallisuuslakeja ja muitakin tarvittavia ohjeita ja määräyksiä.
Asia on kyllä tiedossa ainakin KASPELIn alueen palokunnilla.
Terveisin
Toni Alatalo
TAITO2005
Leiripäällikkö
Lisätty 01 kesäkuu 2005 - 14:17
Taitaa olla nyt tämä alle 18v ja päälle 16v -buumi menossa. Eli kaikilla 17v, sekä täyttäneillä että 18-vuotis päiviä odottelevilla on pullat hyvin uunissa..
"Luulen, että vastaus naiseuden mysteeriin löytyy jostain keskustelun ja suklaan välimaastosta."
Lisätty 08 heinäkuu 2005 - 19:38
LAINAUS(nass- @ 01.06.2005 - 14.17)
Taitaa olla nyt tämä alle 18v ja päälle 16v -buumi menossa. Eli kaikilla 17v, sekä täyttäneillä että 18-vuotis päiviä odottelevilla on pullat hyvin uunissa.. 
Näinhän se on, että yleensä kurssille etusijalla ovat vanhimmat hakijat, että saataisiin koulutustasoa nostettua paikallisen alpen alueella. Nuoremmat kuitenkin ehtivät vielä käydä niitä kursseja.
IMO, 35 vuotias nuorempi sammutusmies toimii keikalla "paremmin" kuin vasta 16 vuotta täyttänyt nsm.
Kotkan VPK
Vanhempi sammutusmies, Nuoriso-osaston vj.
Vanhempi sammutusmies, Nuoriso-osaston vj.
Lisätty 08 heinäkuu 2005 - 20:24
LAINAUS(kukkasi @ 31.05.2005 - 16.33)
Hain itse juuri omanalueen tulikukko-leirille stk:lle, mutta en luultavasti päässyt. Ja olen sen 16. Mielummin ne aina niitä 17vuotiaita kuitenkin ottaa.
Itsekkin hain, enkä päässyt koska täytän 16 ihan leirin jälkeen...
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen