Mikä on ollut ensimmäinen keikkasi??
Aloittaja: 820, tammi 14 2005 01:22
96 vastausta tähän aiheeseen
Lisätty 14 tammikuu 2005 - 16:11
Ensimmäinen oli se Kotkassa ollut Euromarketin "palo", jos näin voisin sanoa.
Sitten itse lähteny pariin sellaseen missä matkalla peruttu, yksi rakennuspalo (siellä joutui jo tekemään vähän, savuvalvojana) ja nyt uusin on tämä Hallan varastopalo, 6h jälkiraivaus/vartiointi 2.1. 18-00.
Siellä meinaan sai jo tehdä vaikka porukkaa oli ollut jo paikalla! (Meille eka lähtö olis ollu jo 2.1. klo 02 mut oli illalla kun päällikkö kyseli, ni vähän nestevajaus uudestavuodesta ni ei voinnu mennä ;D)
Sitten itse lähteny pariin sellaseen missä matkalla peruttu, yksi rakennuspalo (siellä joutui jo tekemään vähän, savuvalvojana) ja nyt uusin on tämä Hallan varastopalo, 6h jälkiraivaus/vartiointi 2.1. 18-00.
Siellä meinaan sai jo tehdä vaikka porukkaa oli ollut jo paikalla! (Meille eka lähtö olis ollu jo 2.1. klo 02 mut oli illalla kun päällikkö kyseli, ni vähän nestevajaus uudestavuodesta ni ei voinnu mennä ;D)
Kotkan VPK
NSm, NOS VJ.
NSm, NOS VJ.
Lisätty 14 tammikuu 2005 - 17:38
en muista kumpi oli ensin, juhannuksen tienoilla kuiteski molemmat, eli ukkoskelillä puu kaatu talon nurkalla olleen sähkölinjan päälle ja sytytti maastopalon, 17:n kyydissä letkuja keräileen... tai ulosajo vt-#:lla, 19:n kyydissä vakkarien kanssa viikonloppupäivystäjän ominaisuudessa.
autolla maastoon... ja Chevyllä pois...
Lisätty 15 tammikuu 2005 - 21:25
Juups, ensimmäinen hässäkkä oli rakennuspalo. Pieni puinen varasto kärvähti korjauskelvottomaksi. Säiliöauton vänkärinä kohteeseen, sitten letku suoraksi, odottelua ja koko yö jälkivartiossa polvia myöten nokivellissä
Olihan se mahtava tunne , kun ensimmäinen hässäkkä oli takana ja kamppeet sotkettuna=)
Lisätty 17 tammikuu 2005 - 18:05
Maastopalo yksin kohteeseen vanhemmalla sammutusautolla. Parisataa metriä kaislaa tulessa 2-3 metriä korkeat liekit, vanha hylätty veden puhdistamo vieressä. Apuvoimat tulivat avuksi ja palosaatiin sammutettua... Olipahan keikka ensimmäiseksi keikaksi.
Lisätty 19 tammikuu 2005 - 21:12
rakennuspalo - omakotitalon piharakennus paloi , sika kuoli ja maasturi kärähti
olin seiskassa sillon, harvemmin siihen on tarvinnut tyytyä kun lähellä asemaa asuu
olin seiskassa sillon, harvemmin siihen on tarvinnut tyytyä kun lähellä asemaa asuu
Viestiä muokkasi 243, 19 tammikuu 2005 - 21:13
No one can force me to save hot chicks out of the burning building... I´m a volunteer
Lisätty 19 tammikuu 2005 - 22:13
LAINAUS(243 @ 19.01.2005 - 20.12)
Olet ilmeisesti 243 alaikäne (mitä oon jutuistas ymmärtäny) ja ykköses?
Ottaa kessu aikamoisen riskin!
Lisätty 22 tammikuu 2005 - 16:02
LAINAUS(jack @ 19.01.2005 - 21.13)
LAINAUS(243 @ 19.01.2005 - 20.12)
Olet ilmeisesti 243 alaikäne (mitä oon jutuistas ymmärtäny) ja ykköses?
Ottaa kessu aikamoisen riskin!
on tuo tiukentumassa täälläkin päi mutta eipä kerkee vaivata miuta enää kaua
Viestiä muokkasi 243, 22 tammikuu 2005 - 16:02
No one can force me to save hot chicks out of the burning building... I´m a volunteer
Lisätty 28 tammikuu 2005 - 01:25
LAINAUS(codename_47 @ 28.01.2005 - 0.19)
Maastopaloon 132:lla. Itse olin sen kulokameralla löytänyt kun olin yhtenä kesäviikonloppuna päivystäjänä. Sain oikein tunnusta pomomieheltä kun olin moisen havainnut 
Missä se kulokamera on? En ole koskaan tollasesta kuullu.
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen