Siirry sisältöön

- - - - -

Muista minut?

3 vastausta tähän aiheeseen

#1 nass-

Jäsen

• Jäsen
  • PipPip
  • 68 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Pirkanmaa

Lisätty 13 lokakuu 2004 - 14:13

Tuossa sisään kirjautuessa on valittavana valikko, jossa kysytään haluaako kirjautumisen muistettavan ja näin ollen tehdäänkö se ns. automaattisesti, vastaan kyllä. Mutta mitä käy? Ei yksinkertaisesti mitään.

Ymmärrän, että pidemmän poissaolovälin jälkeen tuo on unohtunut, mutta kun ei edes alle minuutin selauksen jälkeen jaksa sit muistaa, onko asialle tehtävissä jotain vai pitääkö se tosiasia vain hyväksyä, ettei tuo toimi ainakaan minun kohdallani? sleep.gif
"Luulen, että vastaus naiseuden mysteeriin löytyy jostain keskustelun ja suklaan välimaastosta."

#2 Judanssi

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 349 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Keski-Uusimaa

Lisätty 13 lokakuu 2004 - 16:40

LAINAUS(nass- @ 13.10.2004 - 14.13)
Tuossa sisään kirjautuessa on valittavana valikko, jossa kysytään haluaako kirjautumisen muistettavan ja näin ollen tehdäänkö se ns. automaattisesti, vastaan kyllä. Mutta mitä käy? Ei yksinkertaisesti mitään.

Ymmärrän, että pidemmän poissaolovälin jälkeen tuo on unohtunut, mutta kun ei edes alle minuutin selauksen jälkeen jaksa sit muistaa, onko asialle tehtävissä jotain vai pitääkö se tosiasia vain hyväksyä, ettei tuo toimi ainakaan minun kohdallani? sleep.gif

Minulla ainakin toimii vallan mainiosti. Kai sinulla on tietoturva-asetuksissa evästeet (cookies) sallittu?
Internetissä kylähullutkin voivat globalisoitua

#3 admin

Administrator

• Ylläpito
  • PipPipPip
  • 201 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Länsi-Uusimaa

Lisätty 13 lokakuu 2004 - 22:25

LAINAUS(nass- @ 13.10.2004 - 14.13)

Kyllä se tosiaan toimii, mutta vaatii toki evästeiden (cookies) käytön sallimista.
Niklas Läckström
PaloForum ylläpito

#4 filpo

Vanhempi Jäsen

• Jäsen
  • PipPipPip
  • 499 viestiä

• Pelastustoimialue:
    Ei vielä valittu

Lisätty 14 lokakuu 2004 - 10:38

Itse en koskaan sitä käytä (tietoturvasyistä) ja toivoisinkin, että kirjautumissivulla valinta oletusarvoisesti olisi kohdassa EI.

Tähän mennessä olen aina muistanut klikata sen kyllä-kohdasta ei-kohtaan, mutta joku kerta se saattaa unohtua... blink.gif

Se, että se jollakin unohtuisi toisin päin lienee pienempi paha, kuitenkin?

Vastaa tähän aiheeseen

Moderaattorin täytyy hyväksyä tämä viesti ennenkuin se julkaistaan.

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää