pois vaan..
Gallupit pois..?
Aloittaja: yeba, kesä 01 2004 17:14
6 vastausta tähän aiheeseen
Lisätty 01 kesäkuu 2004 - 22:10
Muuten vaikka säilytettäisiin ennallaan, kunhan galluppia ei merkittäisi uudeksi viestiksi aina kun joku on käynyt äänestämässä. Tästähän oli keskustelua jo aiemmin.
Sähkömiehen TOP3-soittolista:
1.Neljä Ruusua: Tie ajatuksiin (...joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa...)
2.Janne Hurme: Sataa, tuulee ja salamoi (...myrsky repii puita, taivas salamoi...), menettelee myös palokuntalaiselle!
3.Teräsbetoni: Taivas lyö tulta (), ukkonen aiheuttaa joskus työtä sähkömiehille, palokuntalaisilla ehdottomassa soittokiellossa automaattihälytysten aiheuttaman turhaantumisen johdosta
1.Neljä Ruusua: Tie ajatuksiin (...joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa...)
2.Janne Hurme: Sataa, tuulee ja salamoi (...myrsky repii puita, taivas salamoi...), menettelee myös palokuntalaiselle!
3.Teräsbetoni: Taivas lyö tulta (), ukkonen aiheuttaa joskus työtä sähkömiehille, palokuntalaisilla ehdottomassa soittokiellossa automaattihälytysten aiheuttaman turhaantumisen johdosta
Lisätty 15 kesäkuu 2004 - 17:10
Äänestin tyhjää koska tämä(kin) galluppi oli sellainen johon ei voinut vastata siten, että oma mielipide tulisi esiin.
Eli Tolppa-apinan ja Lordin kanssa samoilla linjoilla. Ihan tarpeen ovat mutta
1) gallupissa äänestäminen EI pidä muuttaa viestiä "lukemattomaksi". Tai ainakin se pitäisi itse voida asettaa joko näkymään tai ei.
2) gallupit voisi olla pelkästään galluppikansiosssa. Ja vähintään jako sielläkin pelastus/ensihoito ja höpöhöpö -galluppikansioihin. Vaikka ei minua haittaa vaikka adminin (tai muun moderaattorin) toimesta höpöhöpöt karsittaisiin pois jos niitä tulee.
Eli Tolppa-apinan ja Lordin kanssa samoilla linjoilla. Ihan tarpeen ovat mutta
1) gallupissa äänestäminen EI pidä muuttaa viestiä "lukemattomaksi". Tai ainakin se pitäisi itse voida asettaa joko näkymään tai ei.
2) gallupit voisi olla pelkästään galluppikansiosssa. Ja vähintään jako sielläkin pelastus/ensihoito ja höpöhöpö -galluppikansioihin. Vaikka ei minua haittaa vaikka adminin (tai muun moderaattorin) toimesta höpöhöpöt karsittaisiin pois jos niitä tulee.
Hoitotyö hoitotyönä - taksihommat takseille!
Vastaa tähän aiheeseen

1 Käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierailijaa, 0 anonyymiä käyttäjää

Vastaa tähän aiheeseen